Monday, August 29, 2016

kiçik promo (Socar)

Yerli şirkətləri təhlil etməkdən həzz etməsəm də, Bu bir istisna oldu. Niyə təhlil etməyi sevmədiyimin
də, ayrıca səbəbləri var lakin onları daha sonra yazacam.

Bugün Socar-ın yanacaq doldurna məntəqəsindən yanacaq alırdım, adəti üzrə az miqdara yanacaq alıb tez-tez yanacaq doldurma məntəqəsinə getmək əvəzinə hər dəfə iri həcmli yanacaq almağı sevirəm. Socar-ın yanacaq doldurma məntəqələri iri, yaxud şəhər mərkəzindən uzaqda yerləşdiyi üçün ondan çox da istifadə etmək olmur. İlk dəfə idi ki, mən belə bir hadisə ilə qarşılaşdım. Hər dəfə eyni yerə getmək üçün, davamlı müştərisi olmaq üçün kiçik səbəb göstərdi mənə. Yanacaq aldıqdan sonra, operator pul qalığını qaytardı, bununla birlikdə Bakcell-in 10 dəqiqəlik danışıq kartını hədiyyə etdi. Yanacağın miqdarı ilə birlikdə müqasiyə etdikdə 10 dəqiqəlik danışıq kartı elə də böyük bir "hadisə" deyildi. 

Alış-veriş vaxtı hədiyyə etmək üstəlik bunun birbaşa satış edilən əmtəə ilə deyil tamam ayrı, yad bir xidmət qrupu ilə bağlı olması daha diqqətəlayiqdir. Beləliklə, yanacaq ilə danışıq kartı arasında bağlılıq yoxdur. Yəni ara yerdə, mənə özünün başqa bir əmtəəsini "sırımış" kimi təəsurat yaratmadı. İlk diqqətimi çəkən bu idi. Avtomobil yağı, avtomobil servisi üçün güzəşt kartı, yaxud digər Socar xidmət yaxud əmtəəsi bu qədər "cazibədar" görünməzdi. Üstəlik indiki "iqtisadi konyuktura" - da bu olduqca yaxşı səslənir.

Yaxşıdır, lakin, məgər bundan daha yaxşısını etmək olmazmı? Əlbətdə, etmək olar! "Hər şeyi" təkmilləşdirmək olar. 

Versiya 1. "yaşıl faktor" (!) - Danışıq kartı kağızdır. Yanacaq doldurma məntəqəsi "yanacaq" satır, onu yandıran avtomobillər karbon emissiya edirlər. Dolayı yolla təbiətə ziyan vurur. Bu bizim market-də həlledici faktor deyildir. Yəni "yaşıl təfəkkürlü" adamlar çox azdır! Lakin burada başqa bir yaşıl faktor var, danışıq kartı kağızdır, dolayı olaraq siz daha çox kağız istehlak edərək daha çox "ağac qırğınına səbəb olursunuz. Həll opsiyası, siz danışıq kartı əvəzinə "online" şəkildə danışıq dəqiqələrini yükləyə bilərsiz. belə olanda kağıza qənaət edirsiniz, dolayı olaraq, xərclərinizə qənaət edirsiniz. Doğrudur siz, "böyük" qənmaət etmirsiniz, lakin qənaət, qənaətdir. (maliyyəçi mövqeyi!)
Qeyt etməliyəm ki, danışıq kartının paketinin - sarafnın üzərinə Socarın logo-su və kiçik məlumatlar yazılıb, orada rəng və keyfiyyət aşağıdır. Yaxud da, belə deyək mən sadəcə bunu "bəyənmədim". Digər məqam, həmin kağız səth, paketin kəsim yerinin üzərini ötür, onu açmağı çətiləşdirir. Biraz, məyus oldum. (keyfiyyətə xüsusi diqqət etdiyimdən belə yazıram, yəqin ki, digər istehlakçılara bu o qədər də, problem yaratmayacaq.

Versiya 2. Danışıq kartının həcmini artırsınız, onu online qaydada yükləyirsiniz,danışıq kartının həcmini qənaət hesabına artırsınız və siz bunu tam "avtomat qaydada edirsiniz". Nağd yaxud qeyri-nağd qaydada ödəniş zamanı, müştərinin avtomobilin dövlət qeydiyyat nişanına vertifikasiya edilmiş sistem avtomatlaşmış qaydada həmin danışıq paketini avtomobil sahibinin telefonuna yükləyir. Operator bunun üçün işləməli olacaq. Hesab edirəm ki, registrasiya - qeydiyyat edilmiş müştəri daha loyal müştəri olur, əvvəllər heç loyal müştəri olmasa belə bu onu loyal olmağa sövq edə bilər. 

Ağlıma gələn və təklif etidyim versiyalar, mütləq deyildir ki, tətbiq edilsin..
Beləliklə, mən hesab edirəm ki, çatışan və çatışmayan cəhətləri qeyd etməyi bacardım. Mövqeyimi oxuğunuz üçün təşəkkür edirəm. 

Hörmətlə, 
Agil Yusif

No comments:

Post a Comment